Wednesday, February 11, 2009

Detail Ahli 2Bijaksana(LEO)


Memang muke poyo ; o






Well. detail aku ni tak banyak.I dulu skolah kat SKBBST dari awal hingga akhir.Aku ni seorang yang terkenal di kalangan murid lelaki dengan sikap malasku.Time malam tu terpaksa la rajin dah kene buat homework mase petang tu pulak...... Ape lagi TIDO LAA!!! Dah malas nak buat keje ape lagi.Tapi kalau tido terlampau lame tuu kelam kabut mase malam buat keje umah.Aku ni kaki "Street Dance' jumpstyle,shuffle,waving,popping ape-ape jer lah.Subjek fav aku sains dan BI dan yang memang aku tak suke tu
------------------- Korang Pk la sendiri ------------
-------------------Tak nak bagi guru subjek tu marah-----------

Selain tido aku biasenya main PC kat rumah.Kalau kau lelaki umur antara 13 dan 17 dan memang otak blue tu mesti ko tau ape yang aku tengok ngan PC tuu.Yang pompuan tu pandai-pandai lah teka.





Aku dengar lagu laa!!(Ko Fikir ape?)








Tapi bukan tu je yang aku buat I ade gak gune friendster,Myspace,yahoo,flash game,R*****e.com dan chatting.Aku memang aktif gune komputer, kalau ade mase lapang Aku lebih aktif ngan myspace dan friendster.Kpd pompuan yang ingin tengok myspace aku tu.. agak bahaya lah kalau ko jenis yang tak brape suke pompuan pakaian setengah.Aku ni memang suke kawan ngan pompuan yang agak ganas, memang seronok, kalau pompuan yang biase tu agak boring.Link kpd myspace dan friendster skali ngan yahoo mail ade kat bawah nanti.

Ini ditulis pada 2.10pm sebelum Perjumpaan PBSM dan update pada 7.40 sblum mandi.Update lagi mase tengah boring(2;33PM)14 fEBRUARI hari Sabtu.

myspace.com/leo_denys
http://www.friendster.com/leodenys
Leo.denys@yahoo.com
apai_ujang@yahoo.com

1 comment: