Sunday, February 15, 2009

Birthday Adik AARON!Agak panjang ye.

Kepada korang yang terlepas Birthday party adik AAron inilah previewnya.Blambak gambar.
LEO


Ni lah abang aku yang tangah menyediakan hadiah aku, Aku terlampau malas, sebenarnya.. aku tak tau sangat balut hadiah.




Inilah kali terakhir aku tengok kad ni, aku gi dapur nak minum, tapi aku terlupe aku latak mane.On the way ke rumah Aaron kene leter ngan mak sebab hal ni.






Sblum balut hadiah tadi keluarge kitorang gi secret recepi,pastu gi giant beli hadiah adik Aaron.Aku katalah kat korang....... Bad Idea.. Akhir nanti korang tau knape.






Gambar ini diambil sebaik sahaja aku keluar dari kereta, siot punye Aaron tak reti sambut tetamu.Yang blakang tu kawan taman die.Aku dah lupe name die.Tengok... sifat pelupe aku ni memang betul, ish... menyusahkanlah, name kawan pun bleh lupe.Siot tol.







Ni pon sebaik mus sampai,entah ape die merepek mase aku ambik gambar ni kalau aku tak silap tetang stadium untuk hari isnin nanti.








Inilah kawan aku dari 2arif Viswas, die ni bapok skit.Lah skit jer(Jangan Marah yer Was).Kitorang takde keje jadi aku,viswas dan Prem(Kawan Aaron kat taman) tolong parents Aaron panggang ayam&ikan.Sebenarnye,Ni keje aaron tapi die tu agak sengal dan melepaskan tanggungjawabnya.



Lepas kene pakse ngan aku dan Viswas baru die buat keje.







Ini lah adik Aaron sedang meniup lilil.Kitorang tengah duduk kat sofa, sementara yang lain lak berdiri.Kitorang ni kekadang terlampau kejam.Aku takde keje, ambik gambar je lah.








Adik Aaron kantoi panjat pokok ngan rakannya.Gambar ni aku ambik on the way ke padang.Nak tau knape?









Main bola la, Kitorang balik mungkin dah pukul 7 kot.Lepas ni aku tak ambik gambar untuk satu tempoh yang agak lame.







Pastu kitorang main PS2 elpas dah balik dari main bola tadi.Mus semue kecuali Prem(Yang tolong panggang tadi,Bukan Prem Kumar Ye) dan adik nye Naveen(aku rase Azuin kenal kot)Waktu kitorang main ni dah kire-kire pukol lapan.





Nilah gambar clear budak Naveen tu.Posing maut bai!









Mase aku ambik Gambar nie(Aaron tengah makan ikan yang kitorang bakar) mak aku dah sampai dah tapi.. Masih bersembang ngan Mak Aaron, Pastu Mak aaron dan Ayah aaron sembang ngan mak aku.Pastu datang lah ayah Viswas.Pastu mak dan ayah Aaron dan Ayah Viswas dan auntie tu sembang ngan mak aku.Pastu Ayah dan mak Aaron dan auntie tu dan Ayah dan mak Viswas sembang ngan Mak Aku.Bukan main Lame diorang sembang Mak aku datang pukul 8 dan kitorang balik pukol sepuluh.Mase diorang sembang aku,Aaron dan Viswas main bola.


Nilah satu-satunye gambar aku sendiri,Gambar ni diambil kat rumah aku.Aku bukak pintu masuk rumah gi dapur dan...........................
Di situlah duduknye, bende yang aku benci sangat dan menyebabkan aku kesakitan, bangang punye objek.....
Nak tau ape objek tu?





Di situ rupenye kad tu....... EEEEE yai menyusahkan betol.Well overall aku tak dapat enjoy makanan kat rumah Aaron sebak dah kenyang makan kat secret recepi.Aku hanye makan satu burger,dan berberape gule batu dan coklat.






Dah sampai akhirnye,Happy valentine's day!!

1 comment: